امروز جوانان به برکت امام و انقلاب؛ قرآنی شده اند

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی قرآن از مهجوریت درآمد و جامعه ایرانی امروز مالک نسل جوانانی قرآنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» شب گذشته در مراسم تجلیل از حافظان و قاریان قرآن کریم در تبریز اظهار داشت: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی، حاکمیت قرآن در جامعه است که برکات فراوانی در پی داشته؛ فرزندانمان در همان طفولیت با قرآن مانوس می‌شوند و تحت تعالیم الهی به انسان‌هایی مومن و مفید برای جامعه اسلامی تبدیل میشوند. 

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه همهء این برکات را مدیون نفس مسیحایی امام امت هستیم، افزود: امروزه فرزندان خمینی کبیر با کسب رتبه های بین المللی در عرصهء حفظ و قرائت قرآن مجید، ابعاد فرهنگی این حرکت جهانی را به دنیا صادر میکنند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان وهابی هستند که شیعه را انسان‌هایی بی اطلاع و دور از قرآن معرفی می‌کنند. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مردم به امامت بنیانگذار انقلاب اسلامی برای احیای دین نظام طاغوت را سرنگون کردند، افزود: بعد از چهل سال ایثار و مبارزه اکنون باید جوانان بیشتر از پیش در آموختن قرآن عزم داشته و با غور در آیات آن عامل به فرامین خدا باشند. 

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در پایان سخنان خود با اشاره به اهمیت جنگ نرم و مسؤولیت روز افزون جوانان انقلابی در این عرصه از ایشان خواست محکم تر از گذشته تمام سعی خود را برای هرچه رونق بخشیدن به مجالس قرآنی و مذهبی با محوریت مساجد به کار بندند.

کد خبر 891003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha