دیدار اعضای کانون‌های مساجد مراغه و عجب‌شیر با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران

جمعی از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرهای مراغه و عجب‌شیر به همراه مسئولان شهری به دیدار خانواده های معظم شهدا و ایثارگران این دو شهرستان رفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، در راستای اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، جمعی از مسئولان شهرستان مراغه با همراهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای کانون های مساجد این شهرستان به دیدار خانواده های معظم شهدا و ایثارگران رفتند.

بنابر این گزارش، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه، جانشین فرمانده سپاه ناحیه مراغه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران این شهرستان با همراهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه با خانواده معظم شهید شیرصبوری و جانبازان دلاور اسلام آقایان مرتضی اعظمی و حافظ جوادی دیدار و گفتگو کردند.

همچنین همزمان با هفته دفاع مقدس و در راستای اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عجبشیر به همراه رئیس اداره تبلیغات اسلامی و رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان با خانواده جعفر مظفری از جانبازان هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.

گفتنی است، در این دیدار که با حضور بچه های مسجدی و فعلان فرهنگی هنری کانون های مساجد شهرستان همراه بود؛ از خانواده این جانباز که سالها رنج پرستاری را تحمل کرده‌اند؛ تجلیل شد.

کد خبر 977953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha