افتتاح پایگاه فاطمّیون مسجد فاطمة الزّهرا در تبریز

همزمان با هفته دفاع مقدّس پایگاه فاطمیّون مسجد فاطمة الزّهرا(س) شهرک ارم تبریز با حضور فرماندهی و مسئول نمایندگی ناحیه غدیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان درتیریز، مراسم افتتاحیّه پایگاه مقاومت بسیج فاطمیّون ظهر امروز با حضور سرهنگ زارعی، حجّت الاسلام طالعی مسئول نمایندگی ناحیه غدیر و هیئت امنا در مسجد فاطمة الزّهرا(س) برگزار شد.

مسئول نمایندگی ناحیه غدیر در این مراسم با بیان این‌که بسیجیان همواره در تمام صحنه‌ های حسّاس انقلاب اسلامی همیشه به‌ خوبی نقش خود را ایفا کرده‌اند، اظهار داشت: بسیج به عنوان یکی از تشکیلات مهمّ انقلاب اسلامی با کارنامه درخشان و تجربیّات بسیار بزرگ می تواند نقس اساسی و تعیین کننده در اجرای فرامین رهبری در گام دوّم انقلاب داشته باشد تا موفّقیّت این بیانیّه را برای نظام به ارمغان آورد.

وی با اشاره به اهمّیّت و جایگاه ویژه بسیج در جامعه بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ بسیجی در جامعه تاکید و تصریح کرد: مسئولان فرهنگی و فرماندهان بسیج در نهادینه‌ کردن فرهنگ بسیجی در جامعه نقش مهم و تأثیرگذاری دارند.

حجّت الاسلام طالعی بیان کرد: بسیجیان سربازان شجاع و گوش به فرمان ولیّ فقیه هستند و فرهنگ بسیجی بر اصول و فضایلی استوار شده که از ایمان، معنویّت، شجاعت، مجاهدت، ایثار و شهادت برخورداراست.

گفتنی است، این مراسم با مشارکت کانون فرهنگی هنری فاطمة الزّهرا(س) برگزار شد.

کد خبر 976888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha