برپایی غرفه کانون نورالطریق در نمایشگاه دفاع مقدّس تبریز

اعضای کانون فرهنگی هنری نورالطّریق و پایگاه رهروان شهدا مسجد آیت الله طالقانی تبریز، غرفه ای در پارک شمیم پایداری تبریز برپا کرده اند.

«حامد مصطفی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از برپایی غرفه در نمایشگاه هفته دفاع مقدّس به همّت اعضای کانون فرهنگی هنری نورالطّریق و پایگاه رهروان شهدا مسجد آیت الله طالقانی تبریز خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نورالطّریق مسجد آیت الله طالقانی تبریز گفت: دفاع مقدّس، نام آشنا ترین واژه در قاموس حماسه های عزّت آفرین ایران اسلامی است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند. زیبا ترین فصل این فرهنگ ، خالقان این حماسه عظیم اند که با صلابت اراده و نور ایمان ،رهنورد راه مقدّسی شدند که پاداش آن ، جاودانگی و بقا بود.

مصطفی زاده افزود: به مناسبت گرامیداشت حماسه ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام در ۸ سال جنگ تحمیلی نمایشگاه دفاع مقدّس به همّت جهادگران کانون و پایگاه مقاومت رهروان شهدا در محلّ نمایشگاه دفاع مقدّس و پارک شمیم پایداری؛ غرفه ای برپا شده است.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه تا ۴ مهرماه برای بازدید مراجعه کنند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری با بیان اینکه تنها با روحیّه انقلابی قادر به ترویج فرهنگ نابِ شهادت و دفاع مقدّس هستیم، به برنامه‌ های کانون و پایگاه در این نمایشگاه  اشاره و افزود: معرّفی فعّالیّت های پایگاه اسوه استان، معرّفی طرح های ابتکاری کانون در قالب برنامه های تربیتی و برقراری ارتباط مستمر و چهره به چهره با مخاطبین جهت آشنایی با مجموعه مسجد آیت الله طالقانی از مهمترین برنامه های جنبی جهادگران در این نمایشگاه  می باشد.

وی با تجلیل و قدردانی صمیمانه از جهادگران کانون و پایگاه، خاطرنشان کرد: هم ‌زمانی هفته دفاع مقدّس با دهه محرّم نمادی زیبا از  تلفیق فرهنگ عاشورایی و دفاع مقدّس است و رشادت‌های رزمندگان ما در دوران دفاع مقدّس برگرفته از فرهنگ عاشورایی است و امروز ما رسالت زینبی داریم تا فداکاری‌های  شهدا و خانواده ایشان را به نسل‌ های بعدی منتقل کنیم.

 

کد خبر 975109

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha