سرمایه های بخش صنعت و تولید آذربایجان شرقی به خوبی معرفی نشده اند

ژائله گفت: تاکنون سرمایه های بخش تولید و صنعت به درستی در سطح داخلی و خارجی به خوبی معرفی نشده اند و مردم آنچنان که باید از آن ها اطلاع ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «یونس ژائله» امروز در جمع خبرنگاران منتخب استان اظهار داشت: تاکنون سرمایه های بخش تولید و صنعت به درستی در سطح داخلی و خارجی به خوبی معرفی نشده اند و مردم آنچنان که باید از آن ها اطلاع ندارند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز، با بیان اینکه هرگونه تخریب تولیدکنندگان به ضرر بخش تولید و اقتصاد کشور و استان است، افزود: به جای تخریب تولیدکنندگان باید از آنان حمایت کرد تا آنها انگیزه لازم برای سرمایه گذاری بیشتر در استان را داشته باشند.

وی ادامه داد: اگر از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان حمایت لازم انجام شود این افراد نیز انگیزه بیشتری برای فعالیت خواهند داشت اما متاسفانه برخی مواقع این افراد مورد تخریب قرار می گیرند که موجب فرار آنان از استان می شود.

رییس اتاق بازرگانی تبریز، با تاکید بر حفظ وحدت و همدلی بین حوزه صنعت و تولید با حوزه فرهنگ و رسانه در شرایط کنونی جامعه، گفت: حمایت، قدرشناسی و حفظ حرمت تولیدکنندگان و سرمایه گذاران سبب افزایش روحیه تلاش و فعالیت در بین این افراد می شود که نتیجه آن برای رشد و توسعه استان مفید است.

ژائله، با اشاره به اوضاع خاص اقتصادی کشور، ادامه داد: در دوران جنگ اقتصادی، فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران بیش از هر زمان دیگری نیاز به حمایت از سوی مردم و به ویژه رسانه ها دارند.

کد خبر 976395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha