پخش اینترنتی سخنرانی پژوهشگر تاریخ و ادبیات آذربایجان

سخنرانی اینترنتی محمد طاهری خسروشاهی؛ پژوهشگر تاریخ و ادبیات آذربایجان به مناسبت روز بزرگداشت شمس تبریزی در مرکز فرهنگی شهر کتاب تهران پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، مرکز فرهنگی شهر کتاب تهران، به مناسبت روز بزرگداشت شمس تبریزی و مولانا، هم‌اندیشی سه‌روزه‌ ای با عنوان «بر خوان شمس و مولانا»، با حضور و سخنرانی جمعی از پژوهشگران و محقّقان ایران و آذربایجان، به ویژه شمس‌پژوهان و مولوی‌پژوهان نامدار برگزار می‌کند.

آیین افتتاح این همایش مجازی، ساعت یازده صبح روز دوشنبه هفتم مهر ماه؛ با سخنرانی شمس تبریزی شناس پرآوازه، استاد محمّدعلی موحّد برگزار می شود.

بنابر این گزارش، در ادامه جمعی از پژوهشگران حوزه مولوی شناسی و شمس تبریزی پژوهی، آخرین دستاوردهای علمی خود را به اشتراک خواهند گذاشت.

همچنین محمّد طاهری خسروشاهی؛ پژوهشگر تاریخ و ادبیات آذربایجان در خصوص نخستین استادان و مربیان معنوی شمس تبریزی سخنرانی خواهد نمود.

این سخنرانی ساعت 11 صبح  روز چهارشنبه نهم مهرماه در صفحه اینستاگرام مرکز فرهنگی شهر کتاب تهران به نشانی https://www.instagram.com/bookcityculturalcenter  به صورت زنده پخش خواهد شد.

کد خبر 976675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha