توزیع گوشت قربانی میان خانواده های نیازمندان تبریز

اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی تبریز، ششمین مرحله رزمایش همدلی را با ذبح قربانی دو رأس گوسفند و توزیع ۶۰ کیلوگرم گوشت نذری میان ۸۰ خانواده محروم منطقه اجرا کردند.

«اصغرآقاجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: ششمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی درقالب «احسان حسینی» به همّت کانون فرهنگی هنری و پایگاه بسیج شهدای دستمالچی تبریز برگزار شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی تبریز گفت: کمک به مستمندان به عنوان یک وظیفه عمومی و اجتماعی است که در این روزها همه مردم و خیّرین به انواع مختلف به فکر کمک به آسیب ‌دیدگان و مستمندان هستند.

آقاجانی افزود: این رزمایش نیز، در راستای تاکید مقام معظّم رهبری مبنی بر انجام رزمایش های مؤمنانه با مشارکت پایگاه بسیج و افراد خیّر انجام شد که پس از جمع آوری کمک های مؤمنانه و انسان دوستانه آنها، اقدام به خرید ۲ رأس گوسفند شده و پس از ذبح آنها با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی به تعداد ۸۰ بسته در بین خانواده های کم بضاعت و بی بضاعت منطقه توزیع شد.

وی با تجلیل از خیّرین و فعّالان جهادی کانون و مسجد و پایگاه، خاطرنشان کرد: با توجّه به اهمّیّت و جایگاه کمک و دستگیری از نیازمندان و فقرا در این کانون و مسجد برای دریافت کمک‌های خیّرین و ذبح گوسفند و یا دریافت هزینه خرید گوسفند و توزیع گوشت بین نیازمندان و فقرا و آسیب دیدگان از ویروس کرونا برنامه‌ ریزی شده است.

 

 

 

کد خبر 978551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha