توزیع ۸۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان شهرستان جلفا

کانون فرهنگی هنری میثم تمّار مسجد صاحب الزمان(عج) جلفا ۸۰ بسته گوشت قربانی میان خانواده های محروم و آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع کرد.

«مجید ناطقی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: تعداد ۸۰ بسته گوشت گرم به همت کانون فرهنگی هنری میثم تمّار، با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جلفا و با مشارکت خیرین برنامه سمت خدا و مؤسسّه حضرت خدیجه(س) قم میان خانواده‌های نیازمند شهرستان جلفا توزیع شد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری میثم تمّار مسجد صاحب الزمان(عج) جلفا گفت: با توجّه به تأکید رهبر انقلاب بر لزوم کمک و دستگیری از نیازمندان تأکید؛ یکی از رویکردهای کانون فرهنگی هنری در راستای رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه کمک و حمایت از افراد آسیب پذیر از کرونا بوده است.

ناطقی با بیان اینکه معیشت خانواده‌های آسیب پذیر، به دلیل ایّام کرونا با مخاطره مواجه شده است، افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۱۰۰ هزار تومان و ۲۰۰ بسته بهداشتی و ضدّعفونی کننده در میان افراد شناسایی شده و نیز متضررّان از بحران کرونا تهیّه و توزیع شده است.

وی ضمن قدردانی از فعّالان و خیّرین و مشارکت کنندگان در این برنامه، خاطرنشان کرد: امیدواریم تا با همدلی و همیاری مردم و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، بیماری کرونا را شکست داده و مشکلات را پشت سر بگذاریم.

 

کد خبر 978639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha