وظیفه داریم شاخصه های دفاع مقدس را به نسل های جدید معرفی کنیم

امام جمعه شهر آبسرد گفت: همه وظیفه داریم شاخصه های دفاع مقدس را به نسل های جدید معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین شهری در سالن جلسات شهرداری آبسرد برگزار شد.
حجت الاسلام سید احمد میرشریفی امام جمعه شهر آبسرد در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: دفاع  مقدس با حماسه  عاشورا پیوند عمیق و ناگسستنی دارد و رزمندگان اسلام درهشت سال دفاع مقدس با الگو گرفتن از قیام عاشورا با اقتدار در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.
 وی اظهار داشت: ملت ایران با بهره گیری از فرهنگ عاشورایی پس از هشت سال دفاع مقدس،پیروز جنگ شدند و حتی یک وجب از خاک خود را به دشمن ندادند.
امام جمعه شهر آبسرد با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: وظیفه همه ما این است که شاخصه های هفته دفاع مقدس را که منجر به استکبار ستیزی، امنیت پایدار و استقلال و سربلندی ملت گردیده، به نسل های جدید معرفی نماییم.
در ادامه هر یک از  مسئولین ضمن تبریک فرارسیدن این ایام نظراتی ،در رابطه با گرامیداشت و برگزاری هرچه بهتر و باشکوتر هفته دفاع مقدس ایراد کردند.
گفتنی است، کاروان مقاومت در سطح شهر، گروه سرود محله ای ، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، تجلیل از خانواده های شهدا، فضاسازی شهری ،مسابقه کتابخوانی آنلاین ،ساخت نماهنگ و پخش در فضای مجازی و... بخش دیگری از برنامه های هفته دفاع مقدس درشهر آبسرداست که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، اجرا می شود.

کد خبر 971941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha