آماده سازی تمثال شهدا به همت کانون فاطمه الزهرا(س) اسفراین

مدیر کانون فرهنگی و هنری فاطمه الزهرا (س) اسفراین، از ساخت تمثال شهدای اسفراین به همت اعضای کانون خبر داد و گفت: این تمثال شهدا در فضای داخلی مسجد قرار گرفته است.

«سجاد سالاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تشریح فعالیت های کانون به مناسبت ایام ماه محرم به سیاه پوش کردن کانون و مسجد فاطمه الزهرا (س) اشاره کرد و گفت: تمثال مبارک شهدا با هدف گرامی داشت یاد و خاطره آنان و همچنین نورانی شدن مجالس عزاداری حسینی در مسجد قرار گرفت.

 

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری فاطمه الزهرا (س) اسفراین، توزیع 300 پُرس غذای گرم در ایام محرم و بین محله های محروم را از دیگر برنامه ها نام برد و گفت: در روز تاسوعای حسینی هم 300 قرص نان بین مردم توزیع شد.

 

وی به توزیع 30 بسته معیشتی ببین نیازمندان محله هم اشاره کرد و افزود: طبق فرمایش حضرت آقا مبنی بر «هر خانه یک حسینیه» 60 عدد بنر با عنوان «ما ملت امام حسینیم» آماده و بر سردرب خانه ها و مغازه ها نصب شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری فاطمه الزهرا (س) اسفراین، توزیع ماسک رایگان بین عزاداران حسینی در محل مسجد را به دیگر برنامه های این کانون افزود.

 

سالاری به طرح اردوی جهادی در دهه اول محرم هم اشاره و اظهارکرد: در برنامه نخست این طرح، سیمان کاری پشت بام منزل یکی از خانواده های محروم و نیازمند اسفراین به همت اعضای کانون انجام شد.

 

 

وی بیان کرد: دومین برنامه هم در روستای دهنه اجاق که شامل دیوار کشی منزل یکی از خانواده های نیازمند بود، به سرانجام رسید.

 

 

کد خبر 972002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha