ایجاد موقعیت مطلوب گردشگری و تفریحی در منطقه ۹ شهرداری شیراز

موسوی گفت: پروژه «چنارراهدار» و پروژه «کوه‌جار» با قرار گرفتن در ارتفاع شهر شیراز، موقعیت گردشگری و تفریحی مطلوبی در منطقه ۹ ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید عبدالرزاق موسوی»، امروز (سه شنبه 25 شهریور) در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۹ شیراز گفت: منطقه 9 شهرداری شیراز دارای ظرفیت های مطلوبی است و خدمات رسانی به ساکنان این منطقه نیز مطلوب و قابل قبول بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: پروژه «چنارراهدار» و پروژه «کوه‌جار» با قرار گرفتن در ارتفاع شهر شیراز، موقعیت گردشگری و تفریحی مطلوبی در منطقه 9 ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: پارک ساحلی «طلائیه» با بیش از سه هزار هکتار مساحت و پارک «پوربهمن» با مساحتی حدود پنج هزار متر از دیگر پروژه های مطلوب این منطقه است که در عدالت محوری و ایجاد نشاط اجتماعی ساکنان نقش موثری دارد.

گفتنی است در این بازدید که با حضور شهردار و معاونان این منطقه انجام شد، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز جلساتی مجزا با پرسنل شهرداری، شهروندان و یاوران شورای منطقه برگزار کرد و در جلسه با شهروندان و یاوران شورای این منطقه، پاسخگوی سئوالات و مطالبات آنها بود.

کد خبر 972043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha