عجز و درماندگی دشمن در برابر رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس

حجت الاسلام طاهری گفت: رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، قدرت های بزرگ دنیا را به عجز، ناله و سرگردانی وادار کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «حسین طاهری» بعداز ظهر امروز(سه شنبه 25 شهریور) در طرح ملی سه شنبه های تکریم و تجلیل از خانواده شهید جعفر رجبلو در رامیان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: خانواده شهید رجبلو در فعالیت های دینی و اجتماعی شهر رامیان فعالیت داشتند که جای قدردانی دارد.

 

امام جمعه رامیان پیشاپیش با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ادامه داد: دشمنان در بدو شروع انقلاب اسلامی جنگ نابرابر را علیه ایران به راه انداختند تا به نیت های شوم خود دست یابند.

 

وی تصریح کرد: خوشبختانه شجاعت و رشادت جوانان و دلیرمردان کشورمان در دوران دفاع مقدس، توطئه ها و اهداف شوم دشمن را بی اثر کرد.

 

حجت الاسلام طاهری ابراز داشت: در دوران دفاع مقدس بسیاری از رزمندگان با وجود آنکه سن زیادی نداشتند اما از لحاظ اخلاقی و معرفتی در سطح بالایی قرار داشتند لذا در سنین نوجوانی و جوانی برای حضور در جبهه های حق علیه باطل پافشاری می کردند.

 

امام جمعه رامیان افزود: در آن زمان جوانان کانون گرم خانواده، تحصیل و اشتغال را رها کردند تا بتوانند از دین، انقلاب اسلامی، ناموس و وطن خود دفاع کنند و رزمندگان کشورمان با حماسه هایی که در جنگ تحمیلی خلق کردند دوران به یادماندنی و عجیب را در تاریخ جنگ های دنیا و ایران رقم زدند.

 

وی تأکید کرد: با وجود آنکه در جنگ تحمیلی مجموعه ای از قدرت های دنیا با یکدیگر هماهنگ شدند تا به ایران اسلامی آسیب وارد کنند اما رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس افتخارات بسیاری کسب کردند تا جایی که قدرت های بزرگ دنیا به عجز، ناله و سرگردانی افتاده و توطئه ها و سیاست های شوم آنها خنثی شده است.

 

امام جمعه رامیان متذکر شد: گرچه بر اثر بی تدبیری برخی مسئولان و علل دیگر مشکلاتی در کشورمان وجود دارد اما امروز دشمن به استیصال و درماندگی افتاده است.

 

کد خبر 972060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha