توزیع یک هزار بسته مهر تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند اردبیل

حجت الاسلام ستوده از توزیع یک هزار بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند استان اردبیل در قالب طرح مهر تحصیلی به ارزش ۲میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، حجت الاسلام «مهدی ستوده» گفت: طرح مهر تحصیلی در راستای سیاست حمایتی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای کمک به دانش آموزان نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در استان اردبیل اجرا شد.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در راستای سیاست‌های حمایتی از اقشار آسیب پذیر جامعه، امسال نیز اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های تحصیلی در میان دانش آموزان نیازمند کرده است.

 

وی خاطر نشان کرد: بسته مهر تحصیلی توزیعی در بین دانش آموزان شامل کیف، دفتر، مداد، مدادرنگی و سایر موارد است که به دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اهدا شد.

 

حجت الاسلام ستوده با اشاره به اینکه طرح مهر تحصیلی از جمله برنامه‌های خیرخواهانه در راستای تامین کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان مستعد است، بیان کرد: یک هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان و دانشجویان به مناسبت بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها توزیع شد.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به اینکه نظارت بر نحوه اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان از مهمترین رسالت‌های اوقاف و امور خیریه است، تصریح کرد: بسته‌های مهر تحصیلی طبق نیات واقفان خیراندیش به دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اهدا می‌شود.

کد خبر 972081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha