حرکت جهادی اعضای کانون های مساجد در راستای آموزش مجازی  بچه های مناطق محروم

امینه محمدی گفت: اعضای کانون غنچه‌های باغ کوثر ارومیه در یک حرکت جهادی برای بچه های مناطق محروم آستین همت خود را بالا زدند.

«امینه محمدی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه گفت: در دهه دوم ماه محرم تعدادی از اعضای کانون فرهنگی هنری غنچه های باغ کوثر ارومیه به صورت کاملاً جهادی به مناطق محروم رفته و برای بچه هایی که در این روزهای کرونایی مشکل اتصال به اینترنت دارند یاری رسانند.

 

مسئول کانون غنچه‌های باغ کوثر ارومیه افزود: باید در روز های سخت دست یاری به سوی یکدیگر دراز کنیم چراکه در این برهه  از زمان که ویروس کرونا باعث شرایط سخت تحصیلی برای بچه های مناطق محروم شده است که باید از هر راهی برای کمک رساندن به آنها استفاده کنیم.

 

وی با بیان اینکه تحصیل آنلاین و حضور در شبکه های مجازی برای بچه های بی بضاعت و مناطق محروم غیر ممکن است، تصریح کرد: اعضای کانون غنچه‌های باغ کوثر با حضور در مناطق محروم در راستای رفع اشکالات درسی دانش آموزان حرکت جهادی را آغاز کردند.

 

محمدی خاطرنشان کرد: این اعضا برای ارتباط برقرار کردن با کودکان و همچنین نهادینه کردن فرهنگ های قرآنی و اسلامی در جامعه با هدیه هایی از قبیل مداد و دفتر در کنار آنان حضور پیدا کردند.

 

 این مسئول ادامه داد: در دهه اول ماه محرم نیز پرچم های مزین به نام های امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) توسط اعضای کانون دوخته شد که بین اعضا و محله ها برای نصب در سردرخانه ها توزیع شد.

 

 مسئول کانون غنچه‌های باغ کوثر ارومیه گفت: برای زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا و تبیین فلسفه قیام کربلا باید از هر فرصتی استفاده کنیم و اجازه ندهیم که دشمن از شیوع ویروس کرونا برای کمرنگ کردن باورهای فرهنگی و هویت اسلامی ما استفاده کند.

کد خبر 972087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha