نیاز واحدهای تولیدی جهرم به همراهی بیشتر سیستم بانکی

شفیعیان گفت: واحدهای تولیدی و صنایع شهرستان جهرم به همراهی بیشتر سیستم بانکی نیازمند هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (سه شنبه ۲۵ شهریور) در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان جهرم با تاکید بر ضرورت اجرایی شدن مصوبات این کارگروه برای سرعت بخشی به رونق تولید، ایجاد اشتغال و جلوگیری از تضییع بیت المال گفت: دستیابی به جهش تولید مدنظر مقام معظم رهبری و تأکیدات دولت تدبیر و امید درگرو همدلی و همراهی همه ارکان تصمیم گیر و تبعیت از مصوبات این کارگروه طبق قانون است.

 

فرماندار ویژه جهرم با بیان اینکه نگاه ما به سیستم بانکی مثبت است، افزود:  توقع داریم بانک‌ها نیز برای رفع موانع و تحقق جهش تولید حرکت جهادی داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی و صنایع شهرستان جهرم به همراهی بیشتر سیستم بانکی نیازمند هستند، عنوان کرد: در شرایط کنونی کشور ثابت نگه داشتن میزان تولید و اشتغال بسیار ضروری است. 

 

شفیعیان ابراز داشت: معتقدم با فضای همدلی و همراهی میان بانک‌ها، دستگاه‌های اجرایی و فعالان اقتصادی جایگاه خوبی را در بین شهرستان های استان فارس به واسطه نقش واحدهای تولیدی در ارتقاء میزان اشتغال، به دست می آوریم.

 

وی به گلایه برخی از مراجعه کنندگان به بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی، متذکر شد: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها، نگاه شان فقط سازمانی نباشد و در پاسخگویی به مکاتبات و استعلام‌ها تسریع کنند تا شاهد نتایج مطلوب و حصول رضایتمندی مردم باشیم و ضروریست پیگیری مجدانه و مستمر مصوبات هم از سوی روسای ادارات دولتی و خود تولیدکنندگان انجام گیرد.

 

فرماندار ویژه جهرم در پایان اضهار کرد: چنانچه کاری از تولیدکننده ای در ادارات و نهادها پیش نرفته و انجام نمی شود به فرمانداری اطلاع دهند تا پیگیری و تسریع شود.

 

در این جلسه مشکلات برخی واحدهای تولیدی بررسی و تصمیمات لازم در این راستا اتخاذ شد.

کد خبر 972135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha