تاکید رئیس سازمان تعزیرات بر افزایش گشت‌های مشترک با تمرکز بر احتکار

معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات بر لزوم افزایش گشت‌های مشترک تعزیرات با تمرکز بر احتکار تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، جمال انصاری، معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات در نشست ساماندهی گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی ضمن تاکید بر لزوم افزایش همکاری با دستگاه‌های نظارتی با توجه به شرایط موجود اقتصادی گفت: گشت‌های مشترک تعزیرات باید افزایش پیدا کند و تمرکز این گشت‌ها بر موضوع احتکار و اختفا به قصد گرانفروشی باشد.

در این جلسه مقرر شد گشت‌های مشترک با هدف برخورد با تخلفات حوزه احتکار با همکاری پلیس امنیت اقتصادی، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، اتحادیه‌ها و اتاق اصناف افزایش پیدا کند.

در ابتدای این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده در گشت‌های مشترک ارائه و راهکارهای تقویت و بهبود گشت‌های مشترک این سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این نشست به ریاست جمال انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و با حضور محمد بارانی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات، سلیمان رزاقی مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت‌های مشترک، سیدیاسر رایگانی مدیرکل روابط عمومی و تشریفات و سخنگو، محمدعلی اسفنانی مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران و ناصر مدیحی مسئول گشت مشترک تعزیرات شهر تهران برگزار شد./

کد خبر 972162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha