اهدای ثواب قرائت قرآن کریم به یاد شهدا توسط فعالان کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س)

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (سلام الله علیها) هشتجین گفت: محفل انس با قرآن کریم با حضور فعالان این کانون برگزار شد و به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس ثواب این قرائت را تقدیم شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم کردند.

«شورانگیز نوروزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: محفل انس با قرآن کریم با حضور فعالان این کانون برگزار شد و به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس ثواب این قرائت را تقدیم شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم کردند.

 

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (سلام الله علیها) هشتجین تصریح کرد: این برنامه با همکاری کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (سلام الله علیها) و پایگاه مقاومت بسیج مسجد آدینه در فضای باز اجرا شد.

 

وی ادامه داد: به دلیل شیوع بیماری کرونا این ویژه برنامه معنوی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در فضای باز برگزار شد.

 

نوروزی خاطر نشان کرد: نثار 14 هزار صلوات به نیت ۱۴ معصوم و شهدای دوران دفاع مقدس به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه های معنوی است که با مشارکت فعالان این کانون صورت خواهد گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (سلام الله علیها) افزود: شهدای ما با قرآن کریم و صلوات عجیل بودند و نسل امروز با توسل به این کتاب آسمانی و نام ائمه اطهار (علیهم السلام) تلاش می کنند تا راه شهدا را ادامه دهند.

 

نوروزی تاکید کرد: در چنین روزهای بیماری توسل به قرآن کریم برای رفع این بیماری از جهان می تواند بسیار موثر و مفید باشد.

کد خبر 972290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha