تهران به چهارراه تبادل کرونا در کشور تبدیل شده است

حریرچی با هشدار در خصوص شیوع موج سوم کرونا در کشور گفت: تهران به چهارراهی برای تبادل بیماری کرونا در کشور تبدیل شده است.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، «ایرج حریرچی» با حضور در برنامه تیتر امشب شبکه خبر با بیان اینکه متاسفانه شاهد افزایش کرونا ویروس طی هفته گذشته و این هفته هستیم و بستری ها در تهران دو برابر شده است، گفت: در کل کشور موارد ابتلا به کرونا افزایش پیدا کرده است.

 

معاون کل وزارت بهداشت گفت: مدرسه و دانشگاه و رفتن سر کار ضروری می باشد ولی باید برای این برنامه ها مدیریت داشت اما تجمع هایی که غیر ضروری است، باید از برگزاری آن جلوگیری کرد چرا که باعث انتقال کرونا می شود.

 

وی افزود: در برخی کشورها محدودیت های زیادی برای تجمع افراد در نظر گرفته شده است، به طور مثال در انگلیس تجمع به شدت جرم محسوب می شود.

 

حریرچی با بیان اینکه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی منجر به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا خواهد شد، گفت: افزایش مراجعات به بیمارستان ها بیانگر رسیدن ما به موج سوم کرونا می باشد.

 

وی بیان کرد: تهران به عنوان پایتخت از لحاظ میزان سواد در درجه بالایی قرار دارد اما به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی یکی از ضعیف ترین مناطق کشور محسوب می شود.

 

معاون کل وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه استفاده از ماسک می تواند منجر به کاهش ابتلا به این بیماری شود، گفت: متاسفانه پرسنل بهداشتی و درمانی باید تاوان کسانی را بدهند که نکات بهداشتی را رعایت نکنند.

کد خبر 972293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha