برگزاری هشتمین جشنواره فرهنگی عاشورا به همت آستان مقدس عباسی

هشتمین جشنواره فرهنگی عاشورا به همت آستان مقدس حضرت عباس(ع) و با همکاری ریاست دانشگاه بغداد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، شعبه روابط دانشگاهی متعلق به بخش روابط عمومی در آستان مقدس حضرت عباس(ع) اعلام کرد:  هشتمین جشنواره فرهنگی عاشورا امسال به صورت مجازی با همکاری دانشگاه بغداد ساعت 17:00 روز جمعه 28 شهریور مطابق با 18 سپتامبر 2020 میلادی برگزار می شود.

 

مسئولان آستان عباسی تصمیم گرفتند تا امسال این جشنواره را به دلیل شیوع ویروس کرونا و پایبندی به پروتکل های بهداشتی به صورت مجازی برگزار کنند.

 

استاد«ماهر خالد» مسئول این شعبه گفت: این جشنواره یکی از فعالیت های مهم این شعبه به شمار می آید. این جشنواره در دوره های گذشته با استقبال گسترده ای روبه رو بود. کمیته برگزارکننده این جشنواره تصمیم دارد تا جشنواره عاشورا را برای اطمینان از استمرار ارتباط با شرکت کنندگان و قطع نشدن آن از طریق برنامه ZOOM و صفحه طرح ملی جوانان الکفیل برگزار کند.

 

خالد افزود: فراخوان هایی برای شرکت در این جشنواره از داخل و خارج از دانشگاه ارسال شده است و امیدواریم در انتقال و بررسی اهداف عاشورایی موفق باشیم.

 

وی ادامه داد: مسابقه عاشورایی یکی از بخش های این جشنواره است که شرکت در آن از طریق لینک https://alkafeel.net/cont برای دانشجویان امکان پذیر است. شرکت کنندگان می توانند پاسخ های خود را از طریق این لینک ارایه دهند. جوایز برگزیدگان این مسابقه در پایان فعالیت های این جشنواره اهدا می شود.

کد خبر 972366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha