تجلیل از مقام شامخ «شهید قائمی» توسط اعضای کانون «منتظران نور» جهرم

نیکجو گفت: اعضای کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم با حضور بر مزار «شهید محمدهادی قائمی» از مقام شامخ این لاله در خون خفته تجلیل کردند.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم، گفت: ایجاد پیوند و ارتباط مستحکم با راه و رسم شهدا بهترین تجلیل از شهدای انقلاب اسلامی است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «جامع» جهرم به لزوم تبیین سیره و منش شهدا برای نسل جدید انقلاب، افزود: بازماندگان و رزمندگان دفاع مقدس در این زمینه وظیفه سنگین تری را بر عهده دارند.

 

وی با اشاره به اینکه شهدا مایه عزت و اقتدار جامعه هستند، بیان کرد: ترویج فرهنگ شهادت و الگویری از سیره شهدا از اموری است که باید در کانون های فرهنگی و هنری مساجد مورد تاکید قرار داده شود.

 

نیکجو با اشاره به اینکه در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، پاسداشت شهدا و ترویج فرهنگ شهید و شهادت همواره مورد تاکید بوده است، گفت: با توجه به اینکه از مسجد جامع جهرم شهدایی تقدیم به انقلاب و نظام شده، سعی مان بر این بوده تا بچه های مسجد را بیش از پیش با این شهیدان آشنا کنیم.

 

وی با اشاره به گرامی داشت یاد و خاطره «شهید محمدهادی قائمی» توسط اعضای کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، خاطرنشان کرد: اعضای این کانون با حضور بر مزار این شهید گلگون کفن و قرائت فاتحه از مقام شامخ وی تجلیل کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم با اشاره به نامگذاری حلقه های این کانون فرهنگی به نام شهدای مسجد جامع، عنوان کرد: تجلیل از مقام شهید قائمی نیز توسط اعضای حلقه معنوی که به نام این شهید نامگذاری شده، انجام شد.

 

به گزارش شبستان، «شهید محمدهادی قائمی»، چهاردهم اسفندماه 1365 در حالی که تنها 18 بهار از زندگی اش گذشته بود، در جریان عملیات کربلای پنج در جبهه شلمچه به مقام شامخ شهادت نائل آمد.

کد خبر 972412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha