سازمان صمت موظف به تامین شرایط برای معدن کاران است

استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: به هیچ عنوان بهره برداری انصرافی از معدن و یا خلع ید نداریم و سازمان صمت موظف هستند تا شرایط لازم را برای معدن کاران فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ "محمدعلی شجاعی" امروز چهارشنبه (۲۶ شهریور) در هشتمین جلسه شورای معادن خراسان شمالی گفت: به هیچ عنوان بهره برداری انصرافی از معدن و یا خلع ید نداریم و سازمان صمت موظف هستند تا شرایط لازم را برای معدن کاران فراهم کند.

 

 

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه اگر مردم منطقه ای نظر دادند که با بهره برداری از یک معدن به زندگی آنان آسیب وارد می شود، اولویت با مردم است، ادامه داد: ما مدیران دستگاه های اجرایی نباید در چنین شرایط اقتصادی کشور اجازه دهیم معدنی تعطیل شود یا بازار خود را از دست بدهد بلکه باید راه درمان مشکلات آنان را بیابیم.

 

 

وی با تاکید بر اینکه اطلاعات بدون پردازش به درد مهدهای کودک می خورد و چرا زمانی که کار ناقص است اصرار به ارائه آن دارید؟، تصریح کرد: ورود ایمیدرو باید توجیه فنی و اقتصادی داشته باشد اما وقتی ظرفیتی در استان ایجاد می شود باید حمایت ها و سرمایه گذاری ها درجه بندی شود و یک موضوع سالها به طول نیاجامد و نوبت به این استان هم برسد.

 

 

شجاعی افزود: عزم و اراده ما در استان به گونه ای است که با جدیت وارد هر کاری شده ایم تا انجام شود.

 

 

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه در بخش معادن و حوزه زیرساختی، تسهیلات و سرمایه گذاری کم لطفی شده است، افزود: بخش خصوصی برای هر جایی سرمایه گذاری نمی کند اما اگر ما کار خود را به خوبی انجام دهیم بخش خصوصی رغبت حضور پیدا می کند.

 

 

 

کد خبر 972472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha