آغاز آواربرداری واحدهای مسکونی خسارت دیده از زلزله رامیان

برهانزایی گفت: با تعیین ضرب الاجل ۱۰ روزه جهت آواربرداری واحدهای مسکونی خسارت دیده از زلزله در شهرستان رامیان، با حضور قدرتمند امور ماشین آلات بنیاد مسکن در روستاهای قورچای و ویرو عملیات خاکبرداری و آماده سازی خانه های جدیدالاحداث در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سعید برهانزایی» در جمع خبرنگاران گفت: با تعیین ضرب الاجل ۱۰ روزه جهت آواربرداری واحدهای مسکونی خسارت دیده از زلزله در شهرستان رامیان، با حضور قدرتمند امور ماشین آلات بنیاد مسکن استان در روستاهای قورچای و ویرو شاهد عملیات خاکبرداری و آماده سازی خانه های جدیدالاحداث هستیم.

 

مدیر امور اجرایی و ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن گلستان از بکارگیری ۸ دستگاه بیل مکانیکی و بکهو و ۱۰ دستگاه کامیون جهت آواربرداری خبر داد و ابراز داشت: ۳ دستگاه بیل مکانیکی و ۵ دستگاه کامیون دیگر از فردا در روستاهای زلزله زده مستقر و به عملیات آواربرداری و پی کنی کمک خواهند کرد.

 

احمدی، مدیر بنیاد مسکن شهرستان رامیان نیز با بیان اینکه تا کنون ۲۱ واحد خسارت دیده آواربرداری شده است، از حضور مداوم کارشناسان بنیاد مسکن شهرستان برای گچ ریزی و نظارت بر عملیات پی کنی واحدهای جدیدالاحداث خبر داد و ابراز داشت: بازسازی زلزله ۵.۱ ریشتری در رامیان از نظر سرعت در عملیات آواربرداری و ساخت واحدهای مسکونی روستائیان بینظیر بوده و خواهد بود.

 

وی با اشاره به بتن ریزی اسکلت اولین واحد احداثی، از تعامل خوب اهالی روستاهای زلزله زده با کارشناسان بنیاد مسکن تشکر  کرد.

 

 

 

کد خبر 972480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha