انجام بیش از ۷۰۰۰ ماموریت توسط اورژانس جهرم در سال ۹۹

خوشرو گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد هفت هزار و ٨٢ ماموریت توسط مرکز اورژانس ١١۵ جهرم به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمدرضا خوشرو»، امروز (چهارشنبه ۲۶ شهریور) در جمع خبرنگاران ضمن گرامی داشت روز ملی «اورژانس» گفت: حفظ حیات همنوعان و خدمات رسانی در حوادث نخستین رسالت پرسنل مرکز اورژانس ١١۵ است که متعهدانه، خدمات شبانه روزی خود را علاوه بر شهرستان جهرم در شهرهای همجوار و مناطق اطراف نیز ارائه می دهند. 

 

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی جهرم با اشاره به اینکه مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی جهرم دارای ١۶ پایگاه فعال است، افزود: سه پایگاه شهری و  ١٢ پایگاه جاده ای در سطح شهرستان جهرم فعال است. 

 

وی با اشاره به اینکه پایگاه اورژانس هوایی نیز که در سال های اخیر احداث شده از نقاط عطف این مرکز محسوب می شود، بیان کرد: ١١٠ پرسنل در این مراکز و پایگاه ها شبانه روزی مشغول خدمات رسانی هستند. 

 

خوشرو با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد هفت هزار و ٨٢ ماموریت توسط مرکز اورژانس ١١۵ جهرم به ثبت رسیده است، خاطرنشان کرد: در این میان هفت هزار  ۵۲۳ مورد بیمار، یک هزار و ۹۸ مورد تصادف و یک هزار و ۴۹۹ مورد مصدوم ثبت شده است.

 

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی جهرم، با اشاره به اینکه در روزهای بحران «کرونا»، پرسنل مرکز اورژانس نقش بسزایی در ارائه خدمات پیش بیمارستانی به مبتلایان داشته اند گفت: با توجه به شرایط بحران، طی این مدت، ماموریت های این مرکز چند برابر شد اما پرسنل این مرکز در این راستا از هیچ کوششی فرو گذار نکردند و شبانه روزی مشغول خدمت رسانی به مردم بودند. 

 

خوشرو در پایان اظهار کرد: اورژانس١١۵ جهرم، دارای تجهیزات بروز و پرسنلی کوشا و کارآزموده است که آن را متمایز و مطرح نموده و همواره آماده ارائه خدمت به همشهریان و همنوعان خود هستند.

 

کد خبر 972498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha