توجه کمیته امداد به ظرفیت های فضای مجازی برای ارتقای فرهنگی جامعه

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) آران و بیدگل گفت: در چند سال اخیر مسائل حوزه فرهنگی و به ویژه استفاده از ظرفیت های فضای مجازی برای ارتقای سطح فرهنگ و حفظ ارزش های اسلامی مورد توجه این نهاد قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، «حسن اسماعیلی» در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با ارائه گزارشی از عملکرد کمیته امداد در چند سال اخیر، به مسئله اشتغال مددجویان اشاره کرد و گفت: جامعه هدف کمیته امداد در آران و بیدگل چهار درصد جمعیت شهرستان است و سعی امداد بیشتر بر اشتغال و خودکفایی بوده هر چند طی دو سال گذشته مسائل حوزه فرهنگی و به خصوص استفاده از ظرفیت های فضای مجازی برای ارتقای سطح فرهنگ و حفظ ارزش های اسلامی مورد توجه قرار گرفته است.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) آران و بیدگل  افزود: با توجه به همه گیر شدن فضای مجازی سعی شده بهترین استفاده صورت گیرد تا اهداف مورد نظر کمیته امداد از طریق فضاز مجازی سریع تر به اطلاع مددجویان برسد و در حال حاضر برنامه های جامع آموزشی متعدد برای اشتغال، خودکفایی و حوزه های  فرهنگی در راستای تقویت فرهنگ اسلامی و تربیتی مددجویان در حال انجام است.

 

اسماعیلی به توجه کمیته امداد در حوزه فرزندان نخبه مددجوی تحت حمایت اشاره کرد و گفت: سعی شده با رویکرد پیگیری وضعیت تحصیلی فرزندان مددجو خدمت رسانی خوبی صورت گیرد و شرایط برای تحصیل فرزندان تحت پوشش دارای استعداد های خاص در مقاطع بالا فراهم شود.

 

وی در ادامه بیان داشت: در این زمینه شاهد رشد و پرورش  نخبه هایی در حوزه های دینی ، قرآنی ، علمی ، ورزشی و علوم نوین همچون نانو در سطح شهرستان هستیم  که از مفاخر کشور و حتی بین الملل هستند./

 

 

کد خبر 972499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha