۲ پایگاه اورژانس در نهبندان احداث می شود

بیکی از انجام بیش از ۱۴ هزار ماموریت توسط اورژانس نهبندان خبر داد و گفت: دو مجوز احداث اورژانس در روستای گرم تمام ده و حیدرآباد نهبندان دریافت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید بیکی» امروز (26 شهریور) در دیدار با پرسنل اورژانس 115 نهبندان، اظهار کرد: ارزش انسان بالا است و اورژانس 115 با انجام ماموریت های به موقع خود سعی در نجات انسانها دارد.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه اورژانس 115 نهبندان در سال گذشته بیش از 14 هزار ماموریت نقاط محروم و مرزی این شهرستان انجام داده است، گفت: می توان گفت این اورژانس به ازای هر خانوار نهبندان یک ماموریت انجام داده که بسیار ارزشمند است.

 

بیکی با بیان اینکه پرسنل 115 اورژانس وظیفه انسانی خود را به بهترین نحو انجام می دهند، بیان کرد: نهبندان؛ شهرستانی گسترده، بسیار پراکنده و دارای مسیرهای صعب العبور زیادی است ولی نیروهای اورژانس با نیت های خیرخواهانه خود همواره آماده انجام ماموریت و خدمت رسانی بوده اند.

 

وی از افتتاح پایگاه اورژانس 115 در مزار سید علی نهنبدان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی یک پایگاه اورژانس در روستای چاهداشتی آغاز شده و دو مجوز برای احداث اورژانس در روستاهای گرم تمام ده و حیدرآباد هم دریافت شده است.

 

فرماندار نهبندان از انجام ۱۴ هزار و ۷۰۰ ماموریت در مناطق مرزی، دور افتاده و محروم توسط اورژانس نهنبدان خبر داد و بیان کرد: گستره خدمات رسانی پایگاه اورژانس شهر شوسف بسیار وسیع است که با احداث پایگاه‌های دیگر در این منطقه بخشی از مشکلات کاهش می یابد.

 

بیکی توشه کار ماموریت های اورژانس را مهم عنوان کرد و گفت: ارزش معنوی کار  پرسنل اورژانس 115 با هیچ امر مادی دیگری قابل جبران نیست.

کد خبر 972549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha