اقدام نشریه فرانسوی جاهلیت مدرن است

حجت الاسلام خدایاری گفت: اهانت نشریه فرانسوی به مقدسات اسلام نشانه هراس رژیم صهیونیستی و ‌همتایانش از گسترش اسلام ناب محمدی در جهان و جاهلیت مدرن است.

«حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر خدایاری»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه،  اظهار کرد: اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی جاهلیت مدرن را در کشوری که مدعی حقوق بشر است به تصویر کشیده و ‌پرده از چهره واقعی مستکبران زمان برداشت.


مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی افزود: اهانت نشریه فرانسوی به مقدسات اسلام نشانه هراس رژیم صهیونیستی و‌همتایانش از گسترش اسلام ناب محمدی در جهان است.


حجت الاسلام والمسلمین خدایاری تصریح کرد: این اقدام نشریه فرانسوی ‌ثابت کرد آنها هیچگونه اعتقاد و‌احترامی به ادیان الهی نداشته و‌تمام تلاش خود را برای منزوی کردن ادیان به کار بسته اند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی بیان کرد: جای تعحب است کسانیکه مدعی حقوق بشر هستند اهانت به مقدسات ادیان الهی را آزادی بیان نامیده و ربیس جمهوری فرانسه برخورد با این حرکت را لازم ندانسته که‌باید گفت این بی تفاوتی نشان از بی اعتنایی کامل آنها به حقوق بشراست.
 

این مسئول با بیان اینکه هیچ یک از پیروان ادیان الهی توهین به مقدسات ادیان دیگر را قبول نداشته و‌به این مهم معتقدند دین مانعی بزرگ در برابر دین ستیزان است، افزود: اهانت نشریه فرانسوی با پشتیبانی رژیم صهیونبستی نفرت هرچه بیشتر پیروان ادیان الهی را برانگیخت و‌دشمنان واقعی دین و‌ بشریت را به جهانیان معرفی کرد.
 

وی همچنین در پایان سخنان خود بر ورود مجامع بین الملی به این موضوع تاکید کرده و‌ بی تفاوتی نسبت به اهانت به مقدسات ادیان الهی از سوی مجامع بین المللی را قابل قبول ندانسته است.

کد خبر 972564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha