بازنشر وصیت نامه شهید «ابراهیم اکبری بنی» توسط کانون خاتم نبی (ص)

اکبری گفت: وصیت نامه شهید «ابراهیم اکبری بنی» توسط کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) شهر بن و در قالب طرح ملی روح مقاومت باز روایی شد.

«امید اکبری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: باز روایی وصایای شهدا در قالب طرح ملی روح مقاومت از ابتدای ماه مبارک رمضان به همت فعالان کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) شهر بن آغاز شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن ادامه داد: شهید «ابراهیم اکبری بنی» در سال ۱۳۴۵ در شهر بن به دنیا آمد، خانواده ای که بنای زندگیشان بر اعتقادات دینی استوار بود.

 

وی ابراز کرد: این شهید والامقام تحصیلات خود را تا پایان دوره ابتدایی به سر برد و برای حمایت مالی از خانواده، قدم پیش نهاد و دستان خویش را برای تلاشی دیگر به کار گرفت، او همیشه زبانش را با کلام خدا مزین می کرد و وجودش را با خواندن وحی الهی صیقل می داد و به آرامشی زیبا که «الابذکرالله تطمئن القلوب» بود سوق می داد.

 

اکبری گفت: در سال ۱۳۶۴ به عنوان سرباز عازم مناطق عملیاتی شد و جنوب حضور این عاشق دلباخته را که برای دیدن معشوق خویش لحظه ها را می شمرد احساس کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن ادامه داد: در عملیات «والفجر 8» لحظه رسیدن او به معشوق خویش فرا رسید، وی براثر اصابت ترکش به قلبش به شهادت رسید.

 

فرازی از وصیت نامه شهید ابراهیم اکبری بنی:

 

برادران عزیز من! هیچ وقت سنگرهای جبهه را خالی نگذارید و رزمندگان اسلام را یاری نمایید و نگذارید ضد انقلابان در کشورمان ریشه کنند.

 

همیشه پشتیبان رهبر عزیزمان باشید و امام را یاری کنید.

 

خواهران من، حجاب خود را همیشه رعایت کنید و زینب گونه رفتار کنید. سعی کنید پیوسته با پوشش حجاب خود مشت محکمی بر دهان ضد انقلابان بزنید.

 

کد خبر 972652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha