جامعه الزهرا(س) ۴۰۰ استاد و ۴۵۰۰ طلبه بسیجی دارد

حیدری مجد با بیان این که در حال حاضر تنها جامعه الزهرا(س) ۴۰۰ استاد و ۴۵۰۰ طلبه بسیجی دارد، گفت: باید به کار گیری ظرفیت تمام حوزه های علمیه و با برنامه ریزی دقیق کمیت و کیفیت کارها افزایش پیدا کند.

«طاهره حیدری مجد» در حاشیه مراسم راه‌اندازی «مرکز بسیج اساتید و نخبگان خواهر حوزه علمیه قم» که پیش از ظهر امروز(پنجشنبه 27 شهریور) در سالن بیداری اسلامی جامعه الزهرا(س) برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در  قم، در تشریح مسؤولیتی که به تازگی به ایشان واگذار شده اظهار داشت: خدا را شاکریم که به ما توفیق داد تا بتوانیم در این راه مهم قدم برداریم.

 

 

رئیس مرکز بسیج اساتید و نخبگان خواهر حوزه علمیه افزود: در حکم این جانب ریاست بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه آمده یعنی در سطح کل کشور حوزه های علمیه خواهران وظیفه رسیدگی به بسیج اساتید را برعهده داریم و بنده تا  الان این آمادگی را داشته و دارم تا برای بسیج همه سطوح خواهران و طلاب و دانشجویان محتوا سازی کنیم.

 

وی با بیان این که انتظارات از جامعه به عنوان یک مرکز علمی زیاد است، گفت: ما یک مرکز علمی بزرگ هستیم و این برنامه ریزی را کرده ایم که در تمام رشته ها با استفاده از اساتید و ظرفیت حوزه های علمیه گروه هایی تشکیل بدهیم و در مباحث معرفتی و بصیرتی و مهارتی و رفتاری و آنچه مربوط به خانواده ها می‌شود، اقدام به تولید محتوا کنیم.

 

حیدری مجد عنوان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند: «بسیج لشکر مخلص خدا است» و در حقیقت همین بسیج بود که حفظ و بقای انقلاب را ضمانت کرد و از این به بعد هم برای انجام فرامین رهبر معظم انقلاب و تحقق بیانیه گام دوم باید از ظرفیت بسیج به ویژه در حوزه اساتید و مسؤولان حوزه های علمیه استفاده کنیم.

 

حیدری مجد افزود:مسؤولیت محتوا سازی بسیج برای حلقه های صالحین در استان قم پنج سال است که برعهده من بوده و در سطح حوزه های علمیه نیز از شروع انقلاب معاون سپاه در مباحث فرهنگی خدمات علمی و دینی استان تهران را بر عهده داشتم و با تجربه 43 ساله طلبگی وارد این عرصه شده ایم و خداوند انشاءالله ما را خرج دین خودش بکند.

 

وی در ادامه با اشاره به آمار اعضای بسیج اساتید و نخبگان حوزه خواهران عنوان کرد: الان با توجه به راه اندازی جدید این مرکز تعداد اعضا در سطح کشور دقیقا مشخص نیست ولی در جامعه الزهرا(س) حدود 400 نفر از اساتید در بسیج حضور دارند و همچنین بالای 4500 طلبه بسیجی داریم که باید با برنامه ریزی دقیق و برگزاری جلساتی آنها را فعال کنیم.

کد خبر 972676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha