۴۰ عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در همدان اجرا می شود

پورداود بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان خبر داد و گفت: به منظور گرامیداشت چهلمین سال دفاع مقدس ۴۰ عنوان برنامه در آموزش و پرورش استان همدان اجرا می شود.

«محمد پورداود» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان هفته دفاع مقدس را فرصتی برای تبیین فرهنگ عاشورا و ارزش های دفاع مقدس خواند و گفت: امسال معلمان فرهیخته و دانش آموزان عزیز  با شور حسینی به استقبال بهار تعلیم و تربیت رفتند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه  دفاع مقدس یک دانشگاه بزرگ بود که انسان های بزرگ و مخلصی در آن پرورش یافتند، افزود: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  40 برنامه متنوع در دستگاه تعلیم و تربیت استان تدارک دیده شده است. 

 

وی با بیان اینکه بسیاری از تلاش‌هایی که امروز در سطح جامعه برای مقابله با ویروس کرونا انجام می شود ما را به یاد دوران دفاع مقدس می‌اندازد، گفت: همه این فعالیت ها در مقابله با کرونا نشات گرفته از همان روحیه جهادی و فرهنگ دفاع مقدس است.

 

پورداود با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس یک فرصت بی‌نظیر است که می‌تواند بسیاری از کار‌های ماندگار در آن دوران طلایی را بازخوانی کرد، ادامه داد: دفاع مقدس متعلق به تمام ملت ایران بوده و نقش مردمی بودن آن بایستی با فراهم کردن شرایط مشارکت مردم در برنامه های چهلمین سالگرد  دفاع مقدس پررنگ شود.

 

 

 

کد خبر 972695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha