برگزاری نمایشگاه نخستین پویش نذر کتاب در قزوین

نمایشگاه آثار اهدایی ادارات و سازمان ها در پویش نذر کتاب - نذر دانایی در محل کتابخانه امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد.

«فاطمه محمدبیگی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین بیان کرد: ناآگاهی افراد یکی از مشکلات و معضلات هر جامعه ای است که ترویج دانایی به ویژه از طریق سوق دادن افراد به امر مطالعه و کتابخوانی می تواند به کمرنگ شدن این مشکل کمک کند.

 

 

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین ادامه داد: بسیاری از افراد کتاب هایی در کتابخانه های خود دارند که با اهدای آن می توانند اتفاقات خوبی را رقم بزنند و در واقع در تأمین غذای روح افراد مساعدت داشته باشند که از همین رو اقدام فرهنگی پویش نذر کتاب در استان راه اندازی شد.

 

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه پویش نذر کتاب اعلام کرد: امروز (پنجشنبه 27 شهریور) مصادف با روز شعر و ادب فارسی نمایشگاه آثار اهدایی ادارات و سازمان های استان در پویش نذر کتاب - نذر دانایی در محل کتابخانه امام خمینی (ره) قزوین دایر شده است.

 

محمدبیگی اعلام کرد: کتاب های اهدایی از سوی مرکز اسناد و کتابخانه ملی، سازمان حج و زیارت، سازمان نهضت سوادآموزی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، ادارات و دستگاه های تابعه شهرستان های آبیک، بوئین زهرا، البرز، تاکستان و آوج، منابع طبیعی و آبخیزداری، اقتصاد و دارایی،  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما، دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، حوزه هنری، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، بنیاد خیریه رشد و اداره کل میراث فرهنگی استان است.

 

وی خاطر نشان کرد: 14 هزار و 610 جلد کتاب از سوی سازمان ها و ادارات مذکور در پویش نذر کتاب اهدا شده که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

کد خبر 972707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha