نماز جمعه ۲۸ شهریورماه در ۷ شهر مازندران برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام انتظاری گفت: آیین عبادی سیاسی نماز جمعه فردا ۲۸ شهریورماه در هفت شهر مازندران برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام «محمد انتظاری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری اظهار کرد: با توجه به شرایط قرمز کرونایی نماز جمعه فردا ۲۸ شهریورماه تنها در شهرهای با وضعیت مناسب و زرد اقامه می‌شود.

 
مسئول دفتر نمايندگي شوراي سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران بیان کرد: براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا نماز جمعه فردا در شهرهای ساری،‌ میاندرود، کیاسر، رودپی شمالی، چمستان، ایزدشهر و نور برگزار می‌شود.
 
 
وی تصریح کرد: نماز وحدت آفرین جمعه این هفته در مرکز استان به امامت حجت الاسلام والمسلمین« محمدباقرمحمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در مصلی امام خمینی (ره) ساری اقامه می‌شود.
 
 
حجت الاسلام انتظاری با اشاره به اینکه نماز جمعه در شهرهای دارای وضعیت قرمز برگزار نمی‌شود، ادامه داد: نمازگزاران پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.
 
 
وی با اعلام اینکه برای حضور در نماز جمعه مهر و سجاده شخصی برای اقامه نماز الزامی است، خاطرنشان کرد: نماز جمعه فردا در ۴۰ شهر استان اقامه نمی‌شود.
 

 

مسئول دفتر نمايندگي شوراي سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران با بیان اینکه محوطه مصلی‌ها قبل و بعد از اقامه نماز ضدعفونی می‌شود، تأکید کرد: به همراه داشتن ماسک و دستکش و استفاده از این اقلام بهداشتی هنگام حضور در میعادگاه‌های نماز جمعه استان الزامی است.

 

حجت‌الاسلام انتظاری بار دیگر بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی توسط نمازگزاران تاکید کرد و گفت: نمازگزاران در موقع حضور در مکان‌های برگزاری نماز جمعه به توصیه‌های بهداشتی ماموران درمانی گوش دهند.

کد خبر 972728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha