پروتکل های بهداشتی با جدیت در مدارس اجرا شوند

فرماندار شهرستان بدره گفت: در راستای سلامت دانش آموزان و معلمین پروتکل های بهداشتی با جدیت باید در سطح مدارس اجرا شود.

 «یونس آزادی» در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس الزامی است و مسئولان مرتبط باید  نظارت دقیقی  بر اجرای  این پروتکل ها داشته باشند.

 

 وی تصریح کرد: از تمام ظرفیت های شهرستان برای اجرای پروتکل های بهداشتی در مدارس استفاده می شود و در این راستا مدیریت آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان شهرستان در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی، همکاری لازم را در دستور کار خود داشته باشند.

 

فرماندار شهرستان بدره یادآور شد: بازگشایی مدارس منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی است و در صورت عدم امکان رعایت این پروتکل ها در بحث  فعالیت مدارس تجدیدنظر خواهد شد.

 

وی اظهار کرد: گروه های جهادی و سازمانهای مردم نهاد  شهرستان برای همکاری در ضدعفونی مدارس اعلام آمادگی کرده اند و مسئولان آموزش پرورش باید از این ظرفیت استفاده کنند.

 

فرماندار شهرستان بدره به انتخابات مرحله دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: از مردم و دست اندر کاران انتخابات و به خصوص کادر بهداشتی درمانی شهرستان که در زمینه برگزاری انتخابات با رعایت پروتکل های بهداشتی همکاری لازم را داشتند.

 

آزادی خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی در تمام ادارات، بانک ها و مدارس شهرستان الزامی است و طبق مقررات با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

کد خبر 972776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha