صدور کارت شناسایی برای کارکنان میدان میوه و تره بار شیراز ضروری است

حقیقی گفت: صدور کارت شناسایی برای کارکنان میدان میوه و تره بار شیراز ضروری است و سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری و اتحادیه میدان میوه و تره بار باید ساماندهی غرفه ها و باراندازهای این میدان را در دستر کار قرار دهند و نتیجه را به فرمانداری شیراز ارائه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول حقیقی»، امروز (پنج شنبه 27 شهریور) در نشست کمیته تنظیم بازار گفت: ساماندهی قیمت اجناس ورودی و خروجی به میدان میوه و تره بار شیراز یک ضرورت است.

معاون فرمانداری شهرستان شیراز افزود: این اقدام موجب کنترل قیمت و نظارت بر بازار در این حوزه خواهد شد و افزایش بازرسی از وقوع تخلفات جلوگیری می کند.

وی اضافه کرد: تمامی دستگاه های متولی در این حوزه باید به شکلی عمل کنند که میوه و تره ‌بار در شرایط اقتصادی کنونی و فشار ناشی از بحران کرونا با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار شهروندان در شیراز قرار گیرد.

حقیقی تاکید کرد: صدور کارت شناسایی برای کارکنان میدان میوه و تره بار شیراز ضروری است و سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری و اتحادیه میدان میوه و تره بار باید ساماندهی غرفه ها و باراندازهای این میدان را در دستر کار قرار دهند و نتیجه را به فرمانداری شیراز ارائه دهند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شیراز تصریح کرد: در بازرسی هایی که پس  از این از این میدان به انجام خواهد رسید، نداشتن برچسب قیمت و یا فاکتور خرید و فروش از غرفه داران در میدان تره بار و یا فروشندگان سطح شهر پذیرفته نشده و با متخلفین برخورد خواهد شد.

 

«لیلا دودمان»، عضو شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این جلسه گفت: صدور نرخ نامه در میدان تره بار شیراز ضروری است که موجب تنظیم قیمت مصرف کننده در بازار و بازرسی بهتر دستگاه های نظارتی می شود.

کد خبر 972802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha