انجام ۹ هزار و ۵۰۰ بازرسی در طرح ویژه نظارت بر اقلام اساسی در استان یزد

علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: ۹۵۰۰ مورد بازرسی و ۷۱۰ فقره پرونده به ارزش بالغ‌بر ۳۱ میلیارد ریال در اجرای طرح ویژه نظارت بر اقلام اساسی طی مردادماه صورت گرفت.

«محمدرضا علمدار یزدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، از 9500 مورد بازرسی و 710 فقره پرونده به ارزش بالغ‌بر 31 میلیارد ریال در اجرای طرح ویژه نظارت بر اقلام اساسی طی مرداد 1399 خبر داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: بازرسان این سازمان در اجرای طرح نظارتی ویژه اقلام اساسی که از تاریخ 11 مردادماه لغایت 10شهریور ماه صورت گرفته است، بیش از 9500 مورد بازرسی و 710 فقره پرونده به ارزش 31 میلیارد و 276 هزار ریال تشکیل داده‌اند.

علمدار یزدی افزود: اطلاع‌رسانی و اعلام برنامه‌های سازمان در رابطه با اجرای طرح نظارت بر کالاهای اساسی به اتاق اصناف و ادارات شهرستان‌های تابعه، تهیه و تنظیم برنامه حضور بازرسان و کارشناسان سازمان در نوبت عصر، استقرار بازرس در محل شرکت تولیدکننده ماسک بهداشتی، پاسخگویی به شکایات و گزارشات مردمی از طریق تلفن 124، برگزاری جلسات هماهنگي برای اجراي طرح نظارتي در رابطه با موضوعات میوه و تره‌بار، خدمات، نظارت بر واحدهای نانوایی، گوشت و فراورده‌های پروتئینی، شیر و لبنیات، طلا و جواهر و... هماهنگی با ناظرین افتخاری در سطح استان و انجام گشت مشترک بازرسی از مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در این طرح بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد افزود: سامانه 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت با مردم است و همشهریان محترم می‌توانند گزارشات و نظرات خود را با این سازمان در میان بگذارند.

کد خبر 973146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha