انسجام مدیریتی در طرح جدید نوسازی بافت پیرامون حرم مطهر وجود دارد

رزم حسینی گفت: خوشبختانه در طرح جدید نوسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی، انسجام مدیریتی وجود دارد که می ‌توان اختلاف در خصوص این طرح را رفع و با مشورت همه نهایی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، علیرضا رزم حسینی امروز (27 شهریور ماه ) در آیین آغاز عملیات اجرایی ره باغ حضرت زهرا (س) بیان کرد: مرتفع کردن اختلافات چند ساله موجود در طرح ثامن یکی از برنامه هایی است که از روز اول خدمت گذاری به مردم مشهد بر آن تاکید داشته ام.

 

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه  در یک سال گذشته فراز و نشیب های بسیاری در مسیر این پروژه قرار داشته است که مورد توجه همه مردم ایران و مقام معظم رهبری ایران واقع شده است؛ افزود: شورای عالی شهرسازی مدعی است که هر ١٠ سال باید طرح ها بازنگری شود لذا جلسات مرتبط در این خصوص در تهران برگزار شد و در ستاد تدبیر استان نیز هماهنگی ها با دادگستری و دستگاه های مرتبط انجام شد.

 

وی اظهار داشت: بنا بر آخرین نشستی که با حضور مسئولان و نمایندگان مشهد در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، صورت جلسه ای امضا شد که بر اساس همان صورت جلسه، امروز شاهد برگزاری چنین مراسمی هستیم.

 

رزم حسینی عنوان کرد: مدیریت پروژه برای نهایی کردن طرح در ستاد تدبیر استان به دادگستری واگذار شده است تا مشکلات اصلی رفع و در چند ماه آینده این طرح در شورای عالی شهرسازی تصویب شود.

 

وی بیان کرد: خوشبختانه در طرح جدید نوسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی، انسجام مدیریتی وجود دارد که می ‌توان اختلاف در خصوص این طرح را رفع و با مدیریت دادگستری استان، طرح جدید را با مشورت همه نهایی کرد.

 

کد خبر 972808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha