اولین مرکز اقامتی افراد دارای معلولیت کشور در مشهد افتتاح خواهد شد

پوریوسف گفت:: به امید خدا و عنایات حضرت امام هشتم(ع) اولین مرکز اقامتی تراز افراد دارای معلولیت کشور در آینده ای نزدیک در این مکان و در جوار بارگاه منور رضوی در منطقه ثامن مشهد افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حمیدرضا پوریوسف» در بازدید از زائرسرای ارزان قیمت در دست احداث بهزیستی و در جمع خبرنگاران گفت: زائرسرای ارزان قیمت بهزیستی کشور به همت این نیکوکار بزرگوار و با اعتبارات بهزیستی و نیز زمین اهدایی شهرداری منطقه‌ی ثامن به مساحت ۹۱۸ متر مربع احداث گردیده است.

 

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی ادامه داد: در مشهد فضای اقامتی ویژه افراد دارای معلولیت که به زیارت حضرت رضا(ع) مشرف می‌شوند وجود نداشت و این مرکز الگویی برای دسترس‌پذیری افراد دارای معلولیت در سطح کشور است.

 

پوریوسف اضافه کرد: مسؤلین حاضر در برنامه‌ی امروز، مسیر هتل تا حرم را پیاده طی و موانع را به طور عینی رصد می نمایند تا این موانع در اسرع وقت برطرف گردد.

 

وی یادآور شد: به امید خدا و عنایات حضرت امام هشتم(ع) اولین مرکز اقامتی تراز افراد دارای معلولیت کشور در آینده ای نزدیک در این مکان و در جوار بارگاه منور رضوی در منطقه ثامن مشهد افتتاح خواهد شد.

کد خبر 972884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha