صحیفه سجادیه مجموعه ای کاربردی از توصیه‌های اجتماعی است

حجت الاسلام حجت پناه گفت: در رساله حقوق امام سجاد (ع) از حق همه اعضای بدن و از خصوصی ترین حق و حقوق انسان تا ارتباطات اجتماعی سخن به میان آمده که بی‌شک صحیفه سجادیه از جامع ترین و کامل‌ترین کتاب های اسلام است.

حجت الاسلام «محمدابراهیم حجت پناه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: صحيفه سجاديه مجموعه ای کاربردی از توصيه‌های اجتماعی است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد ادامه داد: در رساله حقوق امام سجاد (ع) از حق همه اعضای بدن و از خصوصی ترین حق و حقوق انسان تا ارتباطات اجتماعی سخن به میان آمده که بی‌شک صحیفه سجادیه از جامع ترین و کامل‌ترین کتاب های اسلام است.

 

وی ابراز کرد: در دعاهای صحیفه می‌توان اوج احساس را درک کرد و حسی که در دعاهای صحیفه سجادیه وجود دارد، اوج حس انسانی است.

 

حجت الاسلام حجت پناه بابیان اینکه صحيفه سجاديه به عنوان یک کتاب کامل آرامش را برای انسان به ارمغان آورده است گفت: پس باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم و از مضامین صحیفه سجادیه در زندگی خود استفاده کنیم.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد صحیفه سجادیه را سرشار از معارف اخلاقی و اجتماعی دانست و افزود: در صحیفه سجادیه ۵۴ دعای ارزشمند وجود دارد که مردم می توانند با قرائت این دعاهای ارزشمند کانون زندگی و خانواده خود را مستحکم کنند.

 

کد خبر 972888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha