تکریم غیرحضوری خانواده شهید «اسکندر بهارلویی» توسط کانون مهرپویان یانچشمه

بهارلویی گفت: در دوازدهمین هفته از طرح ملی «سه‌شنبه های تکریم» که کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه صورت گرفت، از صبر و ایثارگری خانواده‌ شهید والامقام «اسکندر بهارلویی» توسط به صورت غیرحضوری تجلیل شد.

«حمزه بهارلویی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در دوازدهمین هفته از طرح ملی «سه‌شنبه های تکریم» که کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه صورت گرفت، از صبر و ایثارگری خانواده‌ شهید والامقام «اسکندر بهارلویی» توسط به صورت غیرحضوری تجلیل شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) یانچشمه ادامه داد: طرح ملی «سه شنبه‌های تکریم» برای معرفی چهره‌های نخبه و ارزشمند هر محله و مسجد از ابتدای دهه کرامت در کانون مهرپویان یانچشمه نیز آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

 

وی بابیان اینکه طرح ملی «سه شنبه‌های تکریم» فرصتی ارزشمند برای آشنایی جوانان با دلاوری های شهدای هشت سال دفاع مقدس است گفت: جوانان امروز باید با حضور در مساجد و انجام کارهای فرهنگی راه شهدا را ادامه دهند.

 

بهارلویی، طرح ملی «سه شنبه‌های تکریم» را یک رویداد محله محور و خانواده بنیان عنوان کرد و افزود: این طرح به صورت خود جوش توسط فعالان کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) یانچشمه سه شنبه هر هفته برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) یانچشمه ادامه داد: طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با تکریم و تجلیل از خانواده‌های شهدا از سوی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در حال برگزاری است که دوازدهمین آئین از این طرح ملی به صورت غیرحضوری توسط کانون فرهنگی هنری مهرپویان برگزار شد.

 

خاطرنشان می شود: شهید «اسکندر بهارلویی» فرزند محمدعلی در سال ۳ خرداد ۱۳۴۰ در روستای یانچشمه دیده به جهان گشود و در سن ۲۰ سالگی با حضور در عملیات فتح المبین دزفول در تاریخ ۲ فروردین ۱۳۶۱ به شهادت رسید.

 

کد خبر 972889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha