ثمره جدایی امت از امام ذلت جامعه است 

حجت الاسلام رضا سعادت فر گفت: ثمره جدایی امت از امام، ذلت جامعه است زیرا اتحاد بین امت با امام عزت به همراه دارد و مایه رشد و پیشرفت کشور و خیر و برکت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۲۸ شهریور حجت الاسلام «رضا سعادت فر» در خطبه های نماز جمعه شهرستان جیرفت، گفت: امروز جبهه استکبار به خیال باطل خود درصدد به زانو درآوردن ایران است.

امام جمعه جیرفت بیان کرد: جنگ های منطقه ای و تحریم ها برای این است که امت را از امام جدا کنند تا جامعه به ذلت کُرنش کردن در مقابل آمریکا تن دهد.

وی ابراز کرد: ثمره جدایی امت از امام، ذلت جامعه است زیرا اتحاد بین امت و امام عزت به همراه دارد و مایه رشد و پیشرفت کشور و خیر و برکت می شود.

حجت الاسلام سعادت فر اظهار کرد: رئیس جمهوری صربستان با زانو زدن در مقابل رئیس جمهوری آمریکا در واقع برای مردم کشورش ذلت و خواری به ارمغان آورد.

خطیب جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری می فرماید؛ تنها راه پیشرفت کشور، قوی شدن و تکیه بر توان و نیروی داخلی است.

وی عنوان کرد: برخی در داخل کشور به گفتگو با آمریکا دل خوش کرده اند که باید به این افراد گفت؛ به تاریخ رجوع کرده و عبرت بگیرند.

حجت الاسلام سعادت فر با اشاره به ولایت پذیری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ادامه داد: سردار سلیمانی در خصوص اطاعت از رهبری می فرماید؛ والله که اعتقاد قلبی به امام خامنه ای (مدظله العالی) مهمترین دلیل عاقبت بخیری در آخرت است و هر کسی که این رهبر حکیم را قبول نداشته باشد عاقبت بخیر نمی شود.

امام جمعه جیرفت یکی از عوامل و موانع ایجاد دولت اسلامی را خوشگذرانی در دنیا قلمداد کرد و افزود: اگر جامعه ای دچار رفاه زدگی شد این جامعه نمی تواند دولت اسلامی تشکیل دهد چرا که دولت اسلامی نتیجه جامعه ای زاهد است.
 
وی با بیان این مطلب که قرآن کریم می فرماید؛ مرفهین بی درد دنیا طلب عامل نزول بلا در جامعه می باشند، خاطرنشان کرد: مهمترین عامل گرایش جامعه به رفاه همانا وفور امکانات مالی است زیرا وی را دعوت به راحت طلبی کرده و در نتیجه از صعود باز می دارد.

حجت الاسلام سعادت فر تصریح کرد: امام علی (ع) می فرماید؛ هیچ انسانی گرسنه و فقیر نمی شود مگر این که افرادی ثروتمند حق وی را ضایع کرده باشند.

خطیب جمعه جیرفت در خاتمه با اشاره به سند ۲۰۳۰، تاکید کرد: این سند نوعی گدایی از غرب است و رهبری از سال ۹۶ تا ابتدای سال تحصیلی جدید نسبت به این سند تذکر می دهد که جامعه الهی باید سند ۲۰۳۰ را کنار بگذارد و سند که برای بندگی خدا است تنظیم کند.

کد خبر 972976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha