اجرای مرحله دوم طرح مهر تحصیلی/ توزیع ۵۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند هرمزگانی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان از توزیع پانصد بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند استان در قالب طرح «مهر تحصیلی» به ارزش ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام «حسین مهدیان» در جمع خبرنگاران اظهار کرد:طرح مهر تحصیلی در راستای سیاست حمایتی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای کمک به دانش آموزان نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید با عنایت نماینده محترم ولی فقیه در راستای سیاست‌های حمایتی از اقشار آسیب پذیر جامعه، پانصدبسته‌ تحصیلی در میان دانش آموزان نیازمند توزیع شد


مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان هرمزگان گفت: این بسته ها ی تحصیلی شامل «کیف، دفتر و لوازم التحریر» متناسب با نیاز دانش‌آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی است که در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.


وی با اشاره به اینکه طرح مهر تحصیلی از جمله برنامه‌های خیرخواهانه در راستای تامین کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان مستعد است، بیان کرد: در مرحله اول این طرح دویست بسته نوشت‌افزار و در مرحله دوم پانصد بسته بین دانش‌آموزان به مناسبت بازگشایی مدارس توزیع شد.


حجت الاسلام مهدیان با اشاره به اینکه نظارت بر نحوه اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان از مهم‌ترین رسالت‌های اوقاف و امور خیریه است، تصریح کرد: بسته‌های مهر تحصیلی از محل نیات واقفان خیراندیش، خیرین و نیز سازمان اوقاف برای دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه تهیه شده است.


وی در پایان گفت: اجرای این طرح، راهی برای تحقق بخشیدن به رؤیای کودکانی بود که با آمدن مهر ماه به جای حس شوق بازگشایی مدارس حسرت رفتن به مدرسه و داشتن لوازم ساده مانند کیف، دفتر و لوازم التحریر را به دوش می کشیدند. امسال نیز با کمک خیرین و واقفین توانستیم بخشی از این حسرت ها را به پایان برسانیم اما همچنان مسیر ادامه دارد.

 

کد خبر 972977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha