سند ۲۰۳۰ دروازه استثمار نو علیه شاخص‌ های انقلابی است

حجت الاسلام حافظ نیا به نگرانی ‌های مقام معظم رهبری از اجرای سند ۲۰۳۰ در گوشه و کنار کشور اشاره کرد و گفت: سند ۲۰۳۰ دروازه استثمار نو علیه شاخص‌ های انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» در خطبه های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان از بی و بندوباری ها در فضای مجازی انتقاد کرد و افزود: با وجود شورای عالی فضای مجازی، فضای مجازی کشور بلاتکلیف رها شده است.

 

امام جمعه بندر آستارا تصریح کرد: کودکان ۶ الی هفت ساله هم به راحتی به فضای مجازی دسترسی دارند و این یک آسیب است.

 

وی به نگرانی ‌های مقام معظم رهبری از اجرای سند ۲۰۳۰ در گوشه و کنار کشور اشاره کرد و گفت: سند ۲۰۳۰ دروازه استثمار نو علیه شاخص‌ های انقلابی است.

 

حجت الاسلام حافظ نیا خاطرنشان کرد: دانش ‌آموزانی که با سند ۲۰۳۰ تربیت و تعلیم می ‌شوند خلق‌ وخوی غربی‌ ها را به خود می‌ گیرند.‌

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا با بیان اینکه عده ای اجرای این سند را برای خود افتخار می دانند، تصریح کرد: کسی که اجرای سند ۲۰۳۰ را برای خود افتخار می داند دل باخته غربی ها است.

 

وی اظهارکرد: آموزش ‌و پرورش وظیفه دارد جلوی اجرای سند ۲۰۳۰ را در پیش ‌دبستانی ‌ها و دیگر مقاطع تحصیلی بگیرد.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه طبق قانون تقسیمات کشوری صورت گرفته است، افزود: کسی حق اعتراض به تقسیمات کشوری را ندارد.

 

امام جمعه بندر آستارا ادامه داد: طبق قانون اساسی گردنه حیران تا تونل به استان گیلان و شهرستان تعلق دارد.

 

وی نسبت دادن گردنه حیران گیلان به استان اردبیل در فصل پنج کتاب حسابان پایه دوازدهم را اشتباهی بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: این اشتباه با معذرت خواهی و اصلاح اشتباه جبران می شود.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه احساسات مردم آستارا و استان گیلان نسبت به این اشتباه صورت گرفته، جریحه دار شده است، گفت: وزیر آموزش ‌وپرورش با عذرخواهی از مردم استان گیلان و شهرستان آستارا نسبت به اصلاح این اشتباه اقدام کند.

کد خبر 972999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha