تلاش برای یافتن جسد ۲ جوان غرق شده در ساحل چمخاله

صفری گفت: دو جوان غیربومی عصر امروز خارج از طرح در حال شنا بودند که به دلیل عدم تسلط و مهارت کافی در شنا غرق شدند و تلاش ها برای یافتن اجساد آنها ادامه دارد.

« الیاس صفری »  از غرق شدن ۲ جوان غیر بومی در ساحل چمخاله خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: دو جوان غیر بومی که اهل قزوین بودند، در محدوده ساحل چاف و چمخاله غرق شدند که تاکنون اجساد این جوانان پیدا نشده است.

 

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان لنگرود با بیان اینکه این دو جوان قزوینی خارج از طرح در حال شنا بودند، افزود: علت غرق شدن این جوانان، شنا کردن خارج از طرح سالم سازی دریا و آشنا نبودن به فنون شنا است که تلاش ها برای یافتن اجساد ادامه دارد.

 

صفری ادامه داد: با تلاش های مستمر گروه امداد و نجات هلال احمر شهرستان های لاهیجان و لنگرود، عوامل نیروی انتظامی، نجات غریق، شهرداری چاف و چمخاله و نیروهای بسیج و داوطلب محلی تاکنون موفق به پیدا کردن جسد این جوانان نشدیم.


 صفری با تاکید براینکه مسافران در محدوده‌ طرح‌های سالم‌سازی دریا شنا کنند، تصریح کرد: این دو جوان غیربومی( علی احمدی، اسماعیل دینی) عصر امروز خارج از طرح در حال شنا بودند که به دلیل عدم تسلط و مهارت کافی در شنا غرق شدند.

 

کد خبر 973034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha