کارمندان قزوینی حامی طرح اکرام ایتام می شوند

حق گویان گفت: طرحی با عنوان «هر کارمند حامی یک فرزند معنوی» در تعامل با استانداری و ادارات اجرایی استان قزوین تدوین شده است تا کارمندان حامی طرح اکرام ایتام و محسنین باشند.

«مهرعلی حق گویان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: یکی از طرح های کمیته امداد، طرح اکرام ایتام و محسنین است که افراد با شرکت در این طرح می توانند با پرداخت مبلغی در ماه، حامی ایتام و یا فرزندان محسنین باشند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: بر این اساس در استان قزوین طرحی با عنوان «هر کارمند حامی یک فرزند معنوی» در تعامل با استانداری و ادارات اجرایی استان تدوین شده است تا کارمندان حامی طرح اکرام ایتام و محسنین باشند.

 

وی عنوان کرد: بر این اساس هر کارمند حامی یک فرزند معنوی می شود که در استان قزوین 32 هزار کارمند داریم که می توانند در این اقدام خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

 

حق گویان اعلام کرد: در حال حاضر 5 هزار نفر از کارمندان استان قزوین در طرح اکرام جزو حامیان هستند البته تعداد دیگری هم در این طرح مشارکت دارند که برای این حامیان عنوان کارمند ثبت نشده است.

 

وی توضیح داد: در حال حاضر 4 هزار و 371 یتیم و فرزندان محسنین زیرپوشش کمیته امداد استان هستند که با این اقدام همه این افراد می توانند زیرپوشش حمایت های این عزیزان قرار گیرند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تأکید کرد: سرانه مساعدت به هر یتیم در استان قزوین 630 هزار تومان در ماه و این سرانه کمک به فرزندان محسنین نزدیک به 200 هزار تومان است.

 

وی خاطر نشان کرد: در چهار ماهه سال جاری با 25 هزار حامی که در استان قزوین داشتیم 6 میلیارد و 200 میلیون تومان به حساب ایتام واریز شده است.

 

حق گویان در پایان با اشاره به درآمد صدقات در استان یادآور شد: درآمد صدقات در پنج ماهه نخست سال جاری ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان بوده که ۱۲ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد هستیم.

 

کد خبر 973069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha