حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در گرو تقویت فرهنگ ایثار و شهادت است

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در گرو تقویت فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: انقلاب اسلامی با فرهنگ مقاومت و از خود گذشتگی عجین شده است.

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با تاکید بر حفظ دستاوردهای دفاع مقدس و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت گفت: انقلاب اسلامی ایران با فرهنگ مقاومت، از خود گذشتگی، ایثار و شهادت عجین شده است. اگر می خواهیم این فرهنگ که در حال حاضر نیز صادر شده است در جهان فراگیر شود و زمینه ساز ظهور شود، نباید اجازه دهیم که فرهنگ مقاومت، ایثارطلبی و شهادت از انقلاب ما جدا شود.

 

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما نباید اجازه دهیم که فرهنگ مقاومت فراموش شود. در حال حاضر خیلی تلاش می شود که ایران اسلامی و جمهوری اسلامی یک جمهوری همانند سایر کشورها نظیر پاکستان و غیره شود، آنها هم جمهوری اسلامی دارند اما تفاوت این جمهوری اسلامی با آن جمهوری اسلامی در مقوله انقلابی گری، ایثار، شهادت و مفاهیم آن است.

 

وی تاکید کرد: فرهنگ ایثار و شهادت و انقلابی گری است که می تواند انقلاب ما را زنده نگه دارد. تفاوت انقلاب ما و جمهوری اسلامی با سایر انقلاب ها این است که ما به طور خاص و ویژه شاهد ایثارگری و انقلابی گری بودیم.

 

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز اگر رژیم صهیونیستی، استکبار جهانی و کشورهای غربی با نظام اسلامی زاویه دارند به خاطر این است که با فرهنگ ایثار و شهادت ما مشکل دارند. آنها متوجه شده اند که فرهنگ مقاومت و شهادت نمی تواند با منافع استکباری آنها کنار بیاید و به همین دلیل مقاومت می کنند و تلاش می کنند که جلوی پیشرفت کشور ما را بگیرند و تحریم ها و تهدیدهایی که نیز وجود دارد به همین دلیل است./

کد خبر 973124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha