کمک های مومنانه کانون اومال نکا هفته دفاع مقدس بین نیازمندان توزیع می شود

کارگر اومالی گفت: توزیع کمک های مومنانه بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی یکی از مهمترین برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کانون حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا است.

«آمنه کارگر اومالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا مازندران اظهار کرد: ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان در طول 8 سال دفاع مقدس درس بزرگی برای همگان است و هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای بزرگداشت ایثار و شهادت است.

 

مدیر مسئول کانون حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا افزود: مساجد همواره کانون اجتماعات بوده اند و در طول 8 سال دفاع مقدس، رزمندگان ما از همین مساجد به سمت جبهه ها روانه شدند و این انس و الفت با مساجد باید همچنان باقی بماند و اکنون در چهلمین سالگرد دفاع مقدس باید این مسائل برای نسل جدید بیان شود.

 

وی یادآور شد: هفته دفاع مقدس زمان مناسبی برای تکریم از شهدا و خانواده شهداست و در کانون حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا 5 برنامه برای هفته دفاع مقدس برنامه ریزی شده است.

 

کارگر اومالی گفت: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، برگزاری نهضت کمک مومنانه و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری از محوری ترین برنامه های هفته دفاع مقدس در کانون حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا است.

 

مدیرمسئول کانون حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا افزود: فضاسازی دوران دفاع مقدس در مساجد و برپایی ایستگاه های فرهنگی به یاد دوران دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه های فرهنگی در مسجد کانون حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا است.

 

کارگر اومالی یادآور شد: پاسداشت خون شهدا یک وظیفه عمومی است که نوجوانان و جوانان مسجد در برنامه هفته دفاع مقدس مشارکت خوبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مسجد دارند.

 

وی در پایان تصریح کرد: اثری که در برنامه های برگزار شده در مساجد و کانون مساجد است در مکان های دیگر نیست و لذا باید این ارتباط نسل جدید با مساجد و کانون فرهنگی و هنری مساجد همچنان باقی بماند و در این راستا تلاش شود.

کد خبر 973192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha