میزان شیوع ویروس کرونا در کشور ۱۰ برابر گلستان است

فاضل گفت: میزان شیوع ویروس کرونا در کشور ۱۰ برابر استان گلستان است و ممکن است تا هفته های آینده میزان شیوع ویروس کرونا نیز در استان افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالرضا فاضل» ظهر امروز (شنبه 29 شهریور) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا احتمال بروز موج سوم کرونا در استان وجود دارد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: در برخی از شهرهای کشور مثل تهران، قم، تبریز و رشت شاهد افزایش میزان بیماران کرونایی بودیم و این احتمال نیز وجود دارد که میزان شیوع کرونا در استان نیز اتفاق بیفتد.

 

فاضل بیان کرد: میزان شیوع ویروس کرونا در کشور 10 برابر استان گلستان است و ممکن است تا هفته های آینده میزان شیوع ویروس کرونا نیز در استان افزایش یابد.

 

وی گفت: با آغاز فصل پاییز شاهد شیوع آنفولانزای فصلی خواهیم بود و همچنین از آبان ماه احتمال شیوع آنفولانزای N1H1 وجود دارد و لذا ممکن است که شیوع این بیماری با توجه به افزایش شیوع کرونا فاجعه انسانی به بار بیاورد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: با اعلام شدن وضعیت زرد متاسفانه تفرجگاه های استان مملو از جمعیت می شود و نیاز است که فرمانداران نسبت به رعایت پروتکل های ستاد کرونا اهتمام جدی داشته باشند.

 

کد خبر 973212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha