برگزاری همایش امنیتی ویژه اربعین در آستان حسینی

همایش امنیتی ویژه اربعین به همت آستان حسینی و با حضور فرماندهان امنیتی و اطلاعاتی در کربلا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری امام حسین(ع)، سرلشکر « عبدالامیر یارالله» رئیس ستاد ارتش عراق، گفت: آستان مقدس امام حسین(ع) همایش امنیتی را برای ارایه و بررسی جزئیات برنامه امنیتی ویژه به منظور حمایت از زایران مراسم اربعین حسینی امسال برگزار کرد.

 

یارالله افزود: این همایش با حضور فرماندهی عملیات، رئیس پلیس کربلا، فرماندهی عملیات الفرات الاوسط برای حشد شعبی و نماینده های سازمان های امنیتی و اطلاعاتی برگزار شد.

 

وی ادامه داد: ما به عنوان ریاست ستاد ارتش تمام نیازهای بخش ها و واحدها، مهندسی، هواپیمایی ارتش، حمل و نقل و پزشکی را تامین خواهیم کرد. بنابراین همه منابع ریاست ستاد ارتش باهدف موفقیت این مراسم تحت امر این فرماندهی قرار دارند.

 

یارالله گفت: فرماندهی عملیات کربلا، فرماندهی عملیات الفرات الاوسط برای حشد شعبی، رئیس پلیس، دستگاه های اطلاعاتی و آستان های مقدس حسینی و عباسی برای اجرای این برنامه امنیتی ویژه در قالب یک روح قرار گرفتند. من بسیار مطمئن هستم که این قهرمانان متحد موفق می شوند.

 

از سوی دیگر، «علی هاشمی» فرمانده عملیات کربلا گفت: این برنامه امنیتی استان کربلا را به چهار محور شمالی، جنوبی، غربی و شرقی تقسیم کرده است. این اقدام با هدف انعطاف پذیری و سیال پذیری این برنامه انجام شده است.

 

هاشمی افزود: این برنامه در یکم ماه صفر آغاز می شود و در 21 ماه صفر پایان می پذیرد. نیروهای امنیتی بیشتر نیز برای مشارکت در برنامه امنیتی ویژه اربعین با آغاز ماه سفر وارد کربلا می شوند.

کد خبر 973239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha