تولید فیلم های فاخر در کهگیلویه و بویراحمد حمایت می شوند

کلانتری با اشاره به ظرفیت های گردشگری و فرهنگ غنی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: از تولید فیلم های فاخر برای معرفی استان حمایت می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «امیر رئوف»، مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد و «سعید مرادی»، تهیه کننده سریال «بانوی سردار» امروز (۲۹ شهریور) با حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت و گو کردند.

 

«حسین کلانتری» در این دیدار با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد دارای مردمی سلحشور، فرهیخته با فرهنگ غنی و بومی است، گفت: این استان نه تنها در دوره رژیم منحوس پهلوی دیده نشده، بلکه بخشی از آن بمباران هم شده بود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: فرزندان این دیار در طول دوران دفاع مقدس در خط مقدم جبهه حق علیه باطل قرار داشتند و به نسبت جمعیت بیشترین شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

 

وی ادامه داد: فقر و محرومیت زخم کهنه و تاریخی بر پیکر این استان به یادگار گذاشته و استان تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله دارد.

 

کلانتری تاکید کرد: به طور قطع و با وجود نیروهای انسانی توانمند و مواهب الهی، آینده درخشان در انتظار استان کهگیلویه و بویراحمد است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه این همه زیبایی طبیعی در این استان و تاریخ غنی آن باید به مردم دنیا معرفی شود، گفت: سخت گذر بودن برخی راه ها و مسیرهای منتهی به مناطق گردشگری و طبیعی مانع معرفی برخی ظرفیت های کهگیلویه و بویراحمد شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه رسانه ملی در رقابت با رسانه های منطقه در جایگاه بالاتری قرار دارد، عنوان کرد: شبکه دنا نیز همواره یکی از پرمخاطب ترین شبکه های تلویزیونی در کشور است.

 

کلانتری با بیان اینکه سینما زبان مشترک جهان معاصر است، گفت: با به تصویر کشیدن زوایای مختلف فرهنگ، آداب و رسوم، سبک زندگی عشیره ای مردم، منابع طبیعی، میراث فرهنگی،  مناطق گردشگری و...می توان بخشی از زندگی مردم خون گرم و مهمان نواز استان را برای جهانیان به نمایش گذاشت.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار می رود ساخت هرگونه فیلم و اثر هنری در استان با توجه بافت فرهنگی و اجتماعی مردم استان باشد.

 

وی گفت: برای ساخت مجموعه سریال «بانوی سردار» در حد توان از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم.
 

کد خبر 973374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha