دسته‌روی  نمادین کاروان ورود اسراء کربلا به شام در کرمانشاه

اشک تلخ، گفت: حرکت نمادین کاروان ورود اسراء کربلا به شام همزمان با روز اول ماه صفر در شهر کرمانشاه برگزار شد.

صادق اشک تلخ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به حرکت نمادین اسرای کربلا همزمان با اول صفر اظهار داشت: خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاریم که امسال هم به رقم فضای موجود شیوع ویروس منحوس کرونا این توفیق نصیب خادمین حیدریه امیرالمومنین(ع) شد.

این فعال فرهنگی بیان داشت: مانند سنوات گذشته براساس فرمایش نورانی اما راحل که فرمودند "محرم و صفر را رنده نگاه دارید، که هر چه داریم از محرم و صفر است" در راستای زنده نگه داشتن مصیبت هایی که به اهل بیت (ع) وارد شد، من جمله مصیب اسارت اهل بیت و ورود به شهر شام این حرکت نمادین صورت گرفت.

وی خاطر نشان کرد: حرکت نمادین ورود اهل بیت به شهر شام به شکل نمادین با خودرو ها در سطح شهر انجام شد و با استقبال خوب مردمی که در پیاده رو ها و خودرو ها بودند، مواجه شد.

اشک تلخ عنوان کرد: از خدای متعال برای این توفیق بزرگ شاکر و سپاسگزاریم و از همه دست اندرکاران این طرح از جمله پلیس راهور، سازمان تبلیغات اسلامی و دیگران عزیزان تشکر و قدرانی می کنیم.

این فعال فرهنگی بیان داشت: از جوانانی که در این زمان و ایام که مواجه با جنگ نرم دشمن هستیم، اینچنین تعظیم شعائر اسلامی را گرامی می دارند، قدردانی می کنیم.

وی گفت: از خداوند متعال مسئلت داریم این توفیق را مضاعف کند و هر ساله این ادای وظیفه را نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت نصیب ما بگرداند.

کد خبر 973456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha