تجلیل  بیش از ۱۲۰۰۰ رزمنده دوران دفاع مقدس در کرمانشاه

رنجب، گفت: بمناسبت هفته دفاع مقدس بیش از ۱۲۸۰۰ رزمنده دوران مقدس در حوزه کرمانشاه تجلیل می شود.

فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه  با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در ستادبزرگداشت هفته دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: به صدا درآوردن زنگ دفاع مقدس در مدارس ، غبار روبیمزار پاک شهدای دوران دفاع مقدس و تجدید میثاق با اهداف و آرمان های والای امام، شهدا ، دیدار با خانواده های معظم شهداو ایثارگران آن دوران و تجلیل از  ۱۲۸۰۰ رزمنده دوران دفاع مقدس در حوزه کرمانشاه از مهمترین برنامه های این هفته برشمرد.

 

وی خاطر نشان کرد: بمناسبت هفته دفاع مقدس تمامی ادارات ، نهادها و موسساتی که دارای رزمندگان پیشکسوت هستند نیز مراسم گرامیداشتی برای تجلیل ازرزمندگان دفاع مقدس خواهند داشت.

 

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه در سطح شهر برنامه های مختلفی برپا خواهد شد، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تشدید آن تمانی برنامه های هفته دفاع مقدس با توجه به شیوه ستاد کرونا استان و رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز برگزار می شود.

 

رنجبر در پایان گفت: آذین بندی و نصب پلاکارد و بنر در سطح شهر و میادین ، برگزاری عصر شعر مقاومت از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات در فضای مجازی، پخش کلیپ های دوران دفاع مقدس، بیان خاطره گویی و همچنین برنامه تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت در محل سالن شهدای دولت استانداری، از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در شهر کرمانشاه است.

کد خبر 973470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha